Ένα άγριο περιστατικό βίας έχει σοκάρει το Σίδνεϊ, όταν ομάδα νεαρών έδειρε έναν άνδρα μέσα σε τρένο, επειδή τους ζήτησε να χαμηλώσουν την ένταση της μουσικής που άκουγαν.
Το περιστατικό βίας έγινε το μεσημέρι του Σαββάτου (20.06.2026) σε τρένο στο Σίδνεϊ της Αυστραλίας. Οι έφηβοι έπιναν βότκα και άκουγαν δυνατά μουσική, όταν ο άνδρας τους ζήτησε ευγενικά να τη χαμηλώσουν.
Στο βίντεο που καταγράφηκε, φαίνονται οι νεαροί να γρονθοκοπούν τον άνδρα τραυματίζοντάς τον, ενώ οι υπόλοιποι επιβάτες παρακολουθούν έντρομοι.
Στη συνέχεια, κλήθηκε ασθενοφόρο ενώ οι νεαροί διέφυγαν από το σημείο πριν φτάσει η αστυνομία, με τους αστυνομικούς να απευθύνονται σε έκκληση για βοήθεια στον εντοπισμό τους.
A group of teens were seen blasting music on a Sydney train, when a man reportedly asked them politely to turn it down.
He was then pushed and attacked by the thugs, leaving him injured and an ambulance called. The thugs fled the scene at Strathfield.#Sydney #Fight #Train pic.twitter.com/PZvX7fpb4i
— BNM Australia (@BibleNewsMedia) June 22, 2026
«Το Σίδνεϊ είναι γεμάτο με εφήβους σαν κι αυτούς. Αναρωτιέμαι γιατί», έγραψε ένας σχολιαστής στο Χ. «Ελπίζω πραγματικά οι γονείς τους να το δουν αυτό! Και αν δεν κάνουν τίποτα γι’ αυτό, τότε σαφώς αυτοί είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα εδώ», πρόσθεσε ένας άλλος.

