Στο υπουργείο Δικαιοσύνης διαβιβάστηκε από τον Άρειο Πάγο το αίτημα για άρση ασυλίας του βουλευτή Δημήτρη Αβραμόπουλου ώστε στη συνέχεια να εκτελεστεί το ένταλμα σύλληψης σε βάρος του.
Στη συνέχεια από το υπουργείο Δικαιοσύνης θα σταλεί στη Βουλή.
Περισσότερα σε λίγο
Πηγή: www.newsit.gr

