malou ndp 1200x630.jpg

Η Μαλού παραχώρησε συνέντευξη, καλεσμένης στην εκπομπή «Νωρίς – Νωρίς» και μίλησε για τη μητρότητα και τις αποφάσεις που πήρε όταν γεννήθηκε το παιδί της, ώστε να μην πάει πίσω η καριέρα της. Όπως είπε, αν είχε τη δυνατότητα να γυρίσει πίσω τον χρόνο, ίσως να έπραττε διαφορετικά. Έχει καταλήξει, στο ότι η ζωή είναι μικρή και οι στιγμές που χάνονται δεν επιστρέφουν ποτέ ξανά.

«Όταν έγινα μαμά δε σταμάτησα τη δουλειά μου. Ξεκίνησα συναυλίες μετά από 40 μέρες» ανέφερε αρχικά η Μαλού με την Μαία Ηλιάκη να σχολιάζει: «Γύρισες ρε θηρίο; Μπράβο!». 

Σε αυτό το πλαίσιο, η Μαλού υπογράμμισε: «Δεν ξέρω αν είναι απαραίτητα “μπράβο”. Ίσως αν γύριζα το χρόνο πίσω, να μην το έκανα. Να έδινα λίγο χρόνο, να συνέλθω ψυχικά και σωματικά, να είμαι πιο κοντά στο παιδί. Ξέρεις, όλη αυτή η εργασιομανία κάποιες στιγμές στη ζωή μας πρέπει λίγο να χαλαρώνει, γιατί οι στιγμές περνάνε και δεν ξαναγυρνάνε, είναι αλήθεια αυτό».

Συμπλήρωσε, μάλιστα: «Στη δουλειά μας υπάρχει αυτό το άγχος να μη λείψεις, να είσαι συνεπής… Είναι πολύ κουραστικό και όταν μια γυναίκα γεννάει και είναι σε αυτή τη φάση της ζωής της, δεν είναι και πολύ εύκολες οι αντοχές σε όλα τα επίπεδα. Είναι κάτι καινούριο στη ζωή σου που ακόμα δεν έχεις συνειδητοποιήσει τι έχει γίνει, πως θα το φροντίσεις κλπ, οπότε μοιράζεται ο χρόνος σου και δημιουργείται ένα έξτρα άγχος, να το πω έτσι». 

Σε πρόσφατη συνέντευξή της η Μαλού είχε μιλήσει για την εγχείρηση που αναγκάστηκε να κάνει το 2018 στη μέση, για να λυθεί ένα χρόνιο πρόβλημα που αντιμετώπιζε. Πλέον είναι καλά και συνεχίζει την καριέρα της με επιτυχία.

Πηγή: www.newsit.gr

Planet News