Για την προσωπική της ζωή, τις δυσκολίες αλλά και την καθημερινότητα με τον 18χρονο γιο της μίλησε η Ματίνα Νικολάου στη νέα εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη που έδωσε στην κάμερα της εκπομπής Buongiorno με τη Φαίη Σκορδά το πρωί της Πέμπτης (25.6.26) στο Mega
«Είναι πάρα πολύ ωραία η ζωή με τον 18χρονο γιο μου. Έχει πάρα πολύ ενδιαφέρον. Αλλάξαμε στάδιο τώρα, έχουμε μπει για τα καλά στην ενηλικίωση. Έχει και το καλλιτεχνικό πνεύμα και είμαι πολύ χαρούμενη γι’ αυτό γιατί μαζεύεται με φίλους για να παίξουν μουσική. Δηλαδή προτιμώ να μαζευτούν σε ένα σπίτι για να παίξουν μουσική και να κάνουν πρόβες, παρά να βγουν», εκμυστηρεύτηκε, αρχικά, η Ματίνα Νικολάου.
«Φυσικά και νιώθω πιο δυνατή μετά τις δυσκολίες που πέρασα στην προσωπική μου ζωή. Κάποια πράγματα έρχονται στη ζωή μας για να μας μάθουν κάτι, το ξέρουμε πια. Ωραία, τα μάθαμε, πάμε παρακάτω», ανέφερε.
«Δεν μπορώ να απαντήσω ακριβώς, στο αν αγαπιέμαι όσο αγαπώ. Νομίζω πως όχι, αλλά ποτέ δεν είναι αργά. Αν έρθει ένας έρωτας και αν θα το πάθω, θα πω πως είμαι έτοιμη, αλλά τώρα δεν είναι η προτεραιότητα μου», πρόσθεσε.

