Ολοκληρώθηκε την Παρασκευή (26.06.2026) η εκπομπή «Στούντιο 4» και ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος είχε ένα ενδιαφέροντα διάλογο με τον Δημήτρη Μακρυνιώτη στο φινάλε της εκπομπής, παρουσία και της Νάνσυς Ζαμπέτογλου.
Ο σεφ ετοίμαζε ένα γλυκό και είπε στη Νάνσυ Ζαμπέτογλου και τον συμπαρουσιαστή της ότι αυτά είναι τα τελευταία του τηλεοπτικά λεπτά στον «αέρα» της ΕΡΤ. Τότε ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος είπε στον Δημήτρη Μακρυνιώτη ότι θα τα πουν του χρόνου, που ως γνωστόν το δίδυμο θα πάρει μεταγραφή στον ΣΚΑΪ.
«Για μένα είναι τα τελευταία λεπτά τηλεοπτικά εδώ… Πάει η σεζόν. Πάει πάει πέμπτη σεζόν. Ευχαριστώ για άλλη μια φορά, ευγνώμων», είπε ο Δημήτρης Μακρυνιώτης.
«Εντάξει μωρέ, θα τα πούμε του χρόνου, μην αγχώνεσαι», απάντησε ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος στον μάγειρα της εκπομπής.
«Ε καλά, του χρόνο θα τα πούμε», αποκρίθηκε ο Δημήτρης Μακρυνιώτης.
Πηγή: www.newsit.gr

