Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς θα γίνει για δεύτερη φορά προπονητής του Παναθηναϊκού, με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο να παρουσιάζει τον Σέρβο τεχνικό στη σημερινή (22/06/26) παρουσίαση στο T-Center.
Ο Παναθηναϊκός έχει ήδη ανακοινώσει ότι η παρουσίαση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς θα γίνει το μεσημέρι της Δευτέρας στις 13:00 και θα λάβει χώρα στο νέο lounge του γηπέδου του “τριφυλλιού”, με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο να δίνει το “παρών”, ανήμερα των γενεθλίων του.
Ο “ισχυρός άνδρας” της ΚΑΕ Παναθηναϊκός αναμένεται να βρεθεί στο πλευρό του Σέρβου τεχνικού, για τον οποίο ετοιμάζουν και αποθεωτική υποδοχή στο T-Center, οι οπαδοί του “τριφυλλιού”.

