Ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος, στην εκπομπή «Ραντεβού το ΣΚ», μίλησε για το κλείσιμο του κύκλου στην ΕΡΤ και το νέο του επαγγελματικό ξεκίνημα.
Αναφερόμενος στην αλλαγή τηλεοπτικής στέγης και στα συναισθήματα που τον κατακλύζουν, δήλωσε χαρακτηριστικά στον Σαράντη Μαριεττή: «Πάντα όταν τελειώνει μια σεζόν, τα συναισθήματα είναι γλυκόπικρα. Σε οποιαδήποτε νέα αρχή, έχεις δημιουργικό άγχος, αγωνία… Έχεις πεταλούδες στο στομάχι!».
Αναγνωστόπουλος: «Αυτή είναι η τελευταία μας Παρασκευή και το τελευταίο σαββατοκύριακο εδώ στην ΕΡΤ»

Παράλληλα, ο γνωστός παρουσιαστής πήρε ξεκάθαρη θέση για τη μάχη της τηλεθέασης, στέλνοντας το δικό του μήνυμα: «Εμείς, από την πρώτη μέρα στην ΕΡΤ, βλέπαμε τα νούμερα τηλεθέασης, δεν τα αγνοήσαμε ποτέ, δεν ξέρω τι κάνουν οι άλλοι».

Όσο για το τι να περιμένει το κοινό που τον ακολουθεί πιστά; Ο ίδιος υπόσχεται πως η αγαπημένη συνήθεια των τηλεθεατών δεν θα χάσει την ταυτότητά της, αποκαλύπτοντας: «Την επόμενη χρονιά δεν θα δείτε σχεδόν καμία αλλαγή. Μικρά πράγματα θα αλλάξουν, η εκπομπή θα είναι αυτή που ξέρουμε τόσα χρόνια»
Πηγή: www.gossip-tv.gr

